Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah, jadikankah dia sihat dan sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis, dengan berkat Nabi Muhammad SAW dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam

vendredi 2 juillet 2010

about wedding shoes

we are getting married in about 2 months
and we didnt buy anything for barang hantaran yet..

ok i lied..there are handbag and purse, bought by my sis at bicester.
it is a duty free outlet..and u can get branded stuffs like dkny, mulberry, guess, ck, gucci dan seangkatan at cheaper price. and no, there is no coach boutique kat situ..hehhee

so that's it. baru satu dulang berisi.
we did a lot of survey, seriously, uncounted naik turun shopping malls
but we didnt buy anything..tunggu sale konon2nye..huhuhu
sale yg mane satu pon kami tak tau

btw hari isnin lepas, i mean the day when we did the hiv test and jugak pegi lh creative
we all ade singgah kat berjaye times square
sebabnye designer yg we supposed to meet tu had her tea break..
so she asked us to come at 5
but 4.30 kitorang dah tercongok kat jln pudu :D

so my fiance suggested to singgah kat berjaya times square
konon2 nak usha barang je la..iye la sgt kan
sbb i asik masuk kedai kasut je..haha
eventho dah decide tanak beli kasut akad nikah, nak sewa aje..another haha.

usha punye usha..i berkenan kat satu kasut ni.
simple. ivory-pearl white. murah. saya berkenan.my fiance pon berkenan.his money. ngeeeeee

rasenye cam tak match sgt ngan baju becoz baju kaler cream-goldish-brownish sket..tp sbb murah sgt so i angkat je..hahha..suke la hati..klu tak sesuai, pakai mase wedding org lain..erkk

after that, we all pegi balik ke lh creative..dgn hati i yg sgt gembira sbb ade kasut chantek..muahahhaha

pic?mak tade camera la yang.

Aucun commentaire: